.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه شد

پس از برکناری حافظی مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی و رئیس هیات مدیره شرکت شستا، محمد حسین ریاحی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جای خود را به ایمان کفایی مهر داد.

به گزارش صراط، ایمان کفایی مهر از تیرماه ۱۳۸۹ به سمت مدیرکل بهره وری و تحول اداری وزرات علوم منصوب شده بود به دلیل تغییرات ساختاری در این وزارتخانه و تغییر نام این دفتر ، مدیریت دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات را بر عهده گرفت.

وی از جمله افراد مورد حمایت بهداد مدیرعامل سابق موسسه ایرنا است که پیش از این گمانه زنی هایی در خصوص انتصابش به عنوان مدیرعامل موسسه ایرنا و یا معاون اقتصادی منطقه آزاد قشم در برخی رسانه ها منتشر شده بود.

کفایی مهر متولد ۱۳۵۰ شهرستان بابل است. وی پیش از حضور در وزارت علوم از مردادماه ۱۳۸۷ در سمت معاون اجرایی خبرگزاری ایرنا و از فروردین ۱۳۸۹ به سمت معاون برنامه ریزی و انفورماتیک صندوق مهر امام رضا فعالیت می نموده است. اطلاعات زیادی در خصوص تحصیلات و سوابق کاری وی پیش از حضورش در موسسه ایرنا منتشر نشده است.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی همچنان منتظر ارائه شرح وظائف وزارتخانه های ادغامی از سوی دولت است که تا کنون بیش از بیست روز از پایان مهلت شش ماهه آن می گذرد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.